JellyPages.com

wtorek, 25 marca 2014

Dzisiaj będzie na brązowo :)

Historia brązowej kurtki z Twilight  tej,w której Bella nieomal straciła zycie pod kołami rozpędzonego van'a


jest u mnie długa i obfitująca w rózne jej wersje.Pierwsza była replica od Cosplaysky,która kupiłam od znajomej dziewczyny ze stanów;


niestety okazała się totalnie nietrafiona chociaż miał to być mój rozmiar.Kiedy udało mi sie znaleźć oryginał ale w kolorze czarnym i na suwak zamiast guzików sprzedałam replikę.I oto powoli zbliżam się do obiektu właściwego,bo kolejna moja zdobycz jest juz "prawie" idealna.Prawie,bo ma guziki oraz jest brązowa.W kratę :P

Rubbish Sherpa Jacket




Musi jedynie przejść zabieg w SPA ( czytaj pralnia chemiczna) bo jako wełniane okrycie pamięta wszystkie zapachy z jakimi miała kiedykolwiek styczność a futerko w kapturze swieżość ma dawno za soba :)

Dla przypomnienia wspomniana czarna,obie kupione od tej samej osoby :]


Kolejna pozycja na liście brązów to bluza z Eclipse

H&M Divided Zip Up Hoodie




Takich bluz można dostać wiele i jeżeli nie dba sie o detale o które dbaja ci którzy te rzeczy zbieraja ( tak jak dbam np. ja ) można kupic taka na Ebay za 99 pensów i cieszyc sie tym faktem bardzo.Sama taka właśnie bluzę wcześniej miałam dopóki nie nadarzyła sie okazją nabycia tej tutaj w całkiem fajnej cenie :) Zwykłe bluzy na suwak również np. brązowe sa w sklepowej kolekcji chyba każdego roku jednak detalami różnią się od tejktóra była sprzedawana w czasie kręcenia Eclipse. Czym różni sie "ta właściwa" od pozostałych? Oprócz odcienia brązu oczywiście zaćmieniowa bluza ma wciagnięty nie sznurek a nie sznurówkę,sznurówka ma na końcach metalowe zaciski ( nie plastikowe i nie supełki) a dziurki przez które przeciagnieta jest w kapurze ta sznurówka mają metalowe oczka ( w późniejszych modelach ta dziurka jest obszyta jak ta od guzika). Sprawdźcie swoje szafy,może macie tam Bellowy item wart sporo grosza bowiem bluzę z H&M ma w szafie niemal każdy:)

Ostatnia rzecz to zupełnie nie brązowa ale kolejna już w mojej kolekcji koszula.Kolejny ALT dla niezidentyfikowanej koszuli z Eclipse również; z pierwszych scen filmu na lące.
Mam juz ten ALT od Aeropostale;


a teraz jeszcze ten od Levis


Kupiłam ja jponieważ sprzedawała ją dziewczyna od bluzy a że była smiesznie tania ( jakieś 10 dolarów) a ja koszule kocham więc ja wzięłam.Na zywo jest tak fantastyczna że jestem w szoku.Fantastyczna jakość i pasuje do każdej luźnej kreacji jaką stworzę.
Tym miłym akcentem zakończę :)

Brak komentarzy: