JellyPages.com

poniedziałek, 24 marca 2014

OMG!!!

Chyba jeszcze żadnej paczce nie zabrało tak długo dotarcie do mnie jak temu wielkiemu pudłu. Nie dośc,że dziewczyna od której kupił to mój Pluszowy ( tak,dokładnie on nie ja! <3 ) od której w przeszłości kupiłam sporą część  rzeczy jakie mam nie jest szybka to tym razem przeszła sama siebie i nie sądziłam,że doczekam w ogóle momentu kiedy za to zapłacę i zostanie to wysłane. Dwa miesiące zajęlo jej ;

- odnalezienie w swoim pokoju jednego z elementów zestawu,
- znalezienie odpowiedniej wielkości pudła
- pójście na pocztę i sprawdzenie ile to będzie kosztowało
- wysłanie mi radosnej wiadomości
- wysłanie invoice'a przez paypal 
- i ostateczne wysłanie tegoz pakunku.

Jakby tego było mało listonosz przyniósł to dokładnie jednego,jedynego dnia kiedy oboje bylismy poza domem.Ale dzieki temu poznałam fantastyczna Olę,sąsiadkę z parteru u której moje cudo zostało "porzucone".
Mówiłam że jak Wam powiem co to jest to popadacie ( ma nadzieję że tak jest bo ja padłam :).

Tutaj nie widać jak wielka jest paka;


A co w sobie kryje?
Chyba juz sie domyślacie;
to bed set taki sam jak ten Belli;





Po prostu szok !!!!!!!
Na razie tylko to jedno foto ale nie miałam mozliwości nawet tego rozłożyć porządnie; sprawdziłam tylko czy nie brakuje nic i czy jest w nalezytym stanie.
W skład tego zestawu wchodzą dwie jakby poszewki na poduszki,coś w rodzaju kołdry/narzuty nie wiem jak to nazwać oraz tzw bedskirt'u czyli tego,co kładzie sie na łózko i dopiero na to materac w rezultacie cała dolna część jest zakryta,tak jak tutaj;


cena była bardzo okazyjna,bardzo! Kilka dni później taki set sprzedał sie na amerykańskim Ebay za 200 dolarów.
Kochana Cindy podarowała mi jeszcze dwa cudowne prezenty,między innymi grzebień z Breaking Dawn 1 który zdobił głowę Belli podczas jej slubu z Edwardem;




Oraz cos co bardzo chciałam ale jakos nigdy nie znalazłam fajnej w dobrej cenie.
Jedna z dwóch drewnianych bransoletek które Bella nosiła w Twilight czyli tzw Prayers Bracelet


Mam nadzieję założyć w końcu tę pościel i pokazać ja w całej okazałości!!!!!!!

Brak komentarzy: