JellyPages.com

środa, 26 marca 2014

Chciałam zapodać linka do tej kurtki na polskiej stronie H&M ale niestety już jej tam nie ma.Wciąż jest na stronie brytyjskiej;

http://www.hm.com/gb/product/22626?article=22626-A

Mowa o jednym  z hitów ostanich tygodni czyli tej kurtce pilotce od H&M widzianej na Kristen Stewart podcza kręcenia zdjęć do "Still Alice" w Nowym Yorku;

H&M Pilot Jacket





Rozmiarówka jest dośc dzika bo metka pokazuje 8 a jest to EU 34 czyli jakby tutejsze 6.Tak czy inaczej kurtka jest SUPER bez względu na to kto ja nosił ale jeżeli juz nosił to świetnie że mogłam iść do sklepu i ja po prostu kupić; nie szukać,grzebac i przeczesywac oraz sprowadzac ze stanów co sprawia że nawet najtańsza rzecz jest mega droga w ostatecznym rozrachunku.Co ciekawe,cena online to £24.99 ale ja w sklepie zapłaciłam jedyne £ 19.99. Lepiej byc nie mogło :)

Kolej na trzy  kolejne rzeczy,które przyszły w jednej paczce.
Kompletuję powoli ten outfit po prawej ( już malutko mi brakuje :P ) 

Houndstooth Long Fringe Scarf/Shawl Wrap




I kolejna w kolekcji czapka oraz kolejna czapa Brixton ( mówiłam że kiedys dopadne i tę :)

Brixton Mead Hat



Oraz podkoszulek którego foty nie mam bowiem wymaga naprawy ( sprzedajaca mi to osoba twierdzi że nie widziała,nie wiem możliwe w każdym razie połowę zapłaconej kwoty mi zwróciła ponieważ chciałam zachować ja mimo wszystko).Mowa o

Simdog Silk Modal Zipper Tank



To tyle.Że nie wspomnę o tym co jeszcze czeka oraz tym co w drodze...

Brak komentarzy: