JellyPages.com

środa, 1 stycznia 2014

Powoli gubię się w tych moim albumie z zaległymi fotami :/ 
I co gorsza w drodze są kolejne rzeczy :/

Więc postaram się krótko i po kolei;

rzeczy z Ebay i są to MEGA fajne rzeczy :)  
W UK odbywało się coś takiego jak Eternal Twilight (odbywało się napewno przynajmniej raz w roku ale możliwe że więcej bo na koszulce jak wół pisze 8 ) czyli con; powiedziałabym że to rodzaj zjazdu,zlotu nie wiem-konferencji? Trwało to zawsze jeden weekend,sprzedawane były bilety ( drogie :/ ) a na imprezę przylatywała część aktorów grających w filmie. Bilety są chyba w trzech przedziałach cenowych a cena biletu przekłada sie na to co dostajemy w zamian.Od dziewczyn które na takich conach bywały za każdym razem wiem,że rzeczy ktore pokażę za chwilę pochodzą od kogoś kto miał tak zwany vip pass czy golden pass juz nie pamietam ale wykupił sobie najdroższy bilet.Tylko posiadacze takich przepustek dostawali na dzień dobry między innymi tę koszulkę; na przodzie jest logo księgarni,w której Bella kupowała książkę o zimnych ludziach (miało to miejsce w Twilight).Poza pierółkami które bardzo lubię typu torba,tzw. kapselki do przypinania wedle uznania oraz planu imprezy sa zdjęcia.Tak,to sa zdjęcia a właściwie odbitki zdjęć ale nie to jest ważne.Najbardziej fantastyczne jest to,że na tych zdjęciach są AUTENTYCZNE autografy.Nie przedruki czy inne takie,najprawdziwsze autografy składane flamastrem ręką np doktora Cullena :) Jest ich chyba osiem,nic jakos bardzo fenomenalnego poza tym który widać jako pierwszy,wiekszośc wilczej paczki,Eryk o ile sie nie myle i jacys Volturi ale jednak wciąz dla mnie to jest MEGA fantastyczne. Za każde zdjęcie trzeba było zapłacić osobno i z tego co wiem samo zdjęcie z autografem doktora kosztowało kilkadziesiąt funtów- nie wiem czy aby nie 50 :/ 
Ja to wszystko kupiłam za ......£5 :)


Nie wiem dlaczego nie zrobiłam więcej zdjęć,a może zrobiłam nie wiem już sama ale w albumie ich nie mam.Może uda mi się uaktualnić to w tzw międzyczasie.

Kolejny ciuch to Alt dla Bellowego cardigana z twilight.Jej oryginał to Heritage 1981




 mój Alt jest od Hollistera.Ponieważ 
zdarza się trafić na niego w wersji brązowej bedę polować aczkolwiek pierwotnie miałam zamiar  ufarbować ten który mam :)


Lecąc dalej sporo za duży waffle henley od Splendid.O jakże ja kocham ich ciuchy <3 Chyba nie tylko ja bo we wszystkich częściach sagi Bella nosi ich naprawde bardzo dużo.


One sa BARDZO rozciągliwe a to jest młodzieżowe L więc nie jest aż tak ogromne przynajmniej kiedy zakłada się je tuż po praniu :) W dolnym prawym rogu oryginał (odam dla porównania,że różowe portki od Aeropostale które mam na sobie to rozmiar XS)


Jest to top który pewnie niewiele z Was będzie znało; pojawia sie między innymi w książce którą mam ( Twilight the complete film archive który pokazywałam dość dawno temu ).Scena pochodzi o ile sie nie mylę z New Moon w każdym razie pokazuje nam co byłoby gdyby Bella wybrała Jacob'a.


I na razie to tyle.Mam nadzieję że za wielkiego misz maszu nie ma chociaż do tego zapewne juz przywykliście :]
Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy: