JellyPages.com

piątek, 3 stycznia 2014

Energie henley i hannah top

Wpadłam na genialny pomysł hahahahaha przeciez istnieje cos takiego jak publikacja z opóźnionym zapłonem czyli zaplanowana publikacja :) Wielkie LOL :P
I to własnie ma miejsce teraz,postanowiłam napisać kilka postów teraz,kiedy jeszcze patrzę na te swoje zdjęcia i kojarzę co ma gdzie iść i z czym :)
BARDZO rzadka i przez wielu porządana rzecz z Bellowej szafy czyli

Hollister Hannah top z New Moon

Mój niestety jest w rozmiarze M ale nie jest bardzo duzy więc daje radę :)
Wygrany na Ebay za naprawde smieszna kwotę chyba trzydziestu paru funtów z darmową wysyłką przyleciał do mnie aż z Izraela :)




Teraz muszę zdobyć Hollister'owy podkoszulek który Bella nowiła pod spodem ( hannah ma koszmarnie wielki dekolt :P ).
Drugi ciuch tez pochodzi z Ebay i jest oryginałem jednak w nieco innym odcieniu niebiesko-zielonym.Cena była bardzo przystepna a ciuch jest nowy.Przyleciał ze stanu Illinois :) Młodziezowe m okazało się bardzo w sam raz bo ten top bardzo słabo sie rozciąga a jest to rozmiarówka młodziezowa z rekawami które nawet jak na mój gust mogłyby byc dłuższe.

Energie Pocket Henley z Twilight





Na dzisiaj tyle.

Brak komentarzy: