JellyPages.com

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Breaking Dawn 1

Splendid waffle henley,

IDEALNY Alt dla niezidentyfikowanego topu z Breaking Dawn 1,sceny z wieczora poprzedającego ślub.
Kupiłam go na Ebay za jakieś smieszne pieniądze,chyba około £18 z wysyłką ze stanów.Jest tak idealny,że większość uważa go za oryginał :]




Mam też te portki ze zdjęcia więc kolejny outfit został skompletowany :)
Kolejny ciuch to deal jakich mało,mowa o 

Banana Republic double trim v neck pullover

Ta firma ma dziwne upodobanie do zaniżania rozmiarów nie wiem dlaczego,ale ich ciuchy są nieraz o dwa rozmiary wieksze niz pokazuje metka :/ Ten sweter jest w rozmiarze XS a pasowałby również na kogoś kto nosi M :/  





Sweter z miesiaca miodowego na wyspie Esme,mój co prawda jest w nieco innym kolorze niz ten Belli ale zakup był tak niemożliwie przypadkowy i fenomenalny że aż wierzyc sie nie chce.Tak z głupia frant wpisałam w Ebayową wyszukiwarkę hasło i jakże się zdziwiłam widząc ten sweter :) W dodatku w moim romziarze :) W dodatku było kup teraz a przeciez zawsze sa licytacje :) W dodatku kosztował całe...£5 :)
Warto czasem grzebać nawet kiedy nie ma żadnej nadziei :)

1 komentarz:

Unknown pisze...

szalona kobita!!
gratuluję kolejnych udanych łowów :D