JellyPages.com

czwartek, 1 listopada 2012

Director's notebook,

Czyli " The story of how we made the movie".
Początkowo prawie kupiłam te książkę w Hmv ale w ostatniej chwili coś mnie podkusiło żeby jeszcze sprawdzić cenę na Ebay i dziękuję niebiosom za ten pomysł.Zamiast wydać na nia około £9.00 zapaciam całe £1.99 z darmową przesyłką.Książka pochodzi ze zbiorów książek z drugiego obiegu co jest jej kolejnym plusem.Bardzo lubię rzeczy z drugiego tłoczenia (z wyjątkami rzecz jasna) nie tylko dlatego ,że powalają zaoszczędzić pieniądze;każda rzecz ma gdzies kogoś kto bardzo jej potrzebuje:] Nie ma sensu niszczyc czegos co jest w swietnym stanie a moja książka jest tego przykładem. I długo będzie mnie jeszcze cieszyła,tego jestem pewna.Ale,ale,odbiegam od tematu.
Jest świetna głównie dlatego,że w większości zawiera zdjęcia i krókie rzeczowe opisy jak to zrobiono,dlaczego to wybrano i jak to wyglądało.Uznaje to za kolejny "must have" każdego kto nazywa siebie fanem.Krótka zajawka,

Director's notebook,The story of how we made the movie

Ponieważ wiem,że nie wszyscy dysponują gotówką na spełnianie każdej swojej zachcianki,dlatego jesli ktoś bardzo chce ją obejrzeć/mieć itp.to jest ona dostępna np tutaj,


Jak też całą masę innych rzeczy :)

Wiecie co znalazłam wetknięte w tę książkę? Nie,nie pieniądze.Bilet na autobus.Zgadnijcie z jakiego miasta?


To jedynie potwierdza moja teorię o rzeczach używanych :]
Pokażę Wam też coś w co ciężko będzie Wam uwierzyć i jeżeli ktos teraz stoi to bardzo proszę,żeby usiadł.Kto oglądał Zmierzch czyli pierwszy film z serii może pamiętać scenę,kiedy Bella przedastawiała ojcu Edwarda; tuż przed spektakularnym meczem baseball'u.Miała na sobie oliwkową bluzeczkę i właśnie ta bluzeczka jest jedną z rzeczy której NAPRAWDĘ nie sposób dostać.Niech dowodem na to będzie to,za ile się sprzedała.Wszyscy siedzą?


Tak,dobrze widziecie. Poszła za 1560 euro!!!!!!!!!

Na koniec pozwoliłam sobie na lustrzane foto (uwielbiam!!) mnie samej w TK Maxx'owej przymierzalni; pozuję samej sobie w najukochańszej kurtce z New Moon,oraz kraciastej koszuli i dżinsach czyli prawdziwie "Bellaish outfit".Paszcza moja może Was nie zabije :)

New Moon green corduroy jacket


p.s.Kupiłam próbkę perfum Floralbotanica od Balenciagi,żeby sprawdzić jak pachną nim wydam £40 na flakonik 30 ml. Dla tych co nie wiedzą jakim cudem co to za perfumy


Enjoy :]

1 komentarz:

Unknown pisze...

Paszcza Twa jest bardzo sympatyczna, więc nie wiem co miałoby tu zabić ;)

Książeczka bardzo przydatna :D
Można poznać film od podszewki :D