JellyPages.com

środa, 31 października 2012

Cuda wianki

Czyli łupy nad łupami :-]
Jak nadmieniłam ostatnio udało mi się zdobyć dwie rzeczy; obie bardzo rzadkie,wysoce pożądane i osiągające na Ebay cenę od której może sie zrobic słabo.Ja zapłaciłam też niemało,ale obie rzeczy są nowe i obie z UK czyli odpadły dodatkowe opłaty w postaci vatów oraz horrendalnych cen za przesyłkę.Pierwsza rzecz to plecak Belli,


Nie jest to ideał jeszcze,bo tych plecaków użyto w filmie kilka i różnią się one od siebie;mój jest najbardziej zbliżony do tego z New Moon a jedyna różnica to taka że tamten ma ciemnobrązowe szelki i tył.Teraz tylko muszę dokupić sobie kompas;kompas miała przy plecaku Bella jako nawiązanie do książkowych prób odszukania łąki.Na łące jak wiemy między nią a Edwardem...zaiskrzyło :-]


Na powyższym zdjęciu widać nawet ten kompas.
Druga rzecz to przyprawiająca mnie wciąż o zawał serca ( bo tak jest piękna! ) tunika w róże.Yay!!!  Dopiero kiedy ją dostałam,założyłam na siebie i w ogóle zobaczyłam z bliska zrozumiałam te zachwyty na jej temat.Owszem,pierwsza myśl to było "troszke jak Cepelia :P" i nawet haftowane róże sa haftowane ręcznie! Jest delikatna,bardzo przyjemna w noszeniu no i jest nowa,wciąz z metkami!!





Na amerykańskim Ebay ceny sa i po $200 za używaną :/

No to się pochwaliłam troche ale naprawde jestem NIEBOTYCZNIE szczęśliwa że udało mi sie te dwie rzeczy w ogóle dostać!! W tym tygodniu PRAWIE kupiłam słynne buty Simple Retired,które Bells nosiła w Twilight prawie cały czas,prawie bo jednak ostatecznie wrócił mi zdrowy rozsądek.Buty były co prawda nowe,nieużywane i wciąż w pudełku ale kosztowałyby mnie $200 bez przesyłki!!Najlepsze jest w tym to,że to mój boski,najlepszy na świecie facet chaił mi je kupić na urodziny!!Owszem,wykazałam się niesamowitą trzeźwością umysłu ale wciąż trochę mi żal bo one są jedną z rzeczy nie do zdobycia...
Jeśli uważacie że ja jestem szalona to mało wiecie o prawdziwym szaleństwie :-] Spójrzcie tylko,za ile Bellowata bluzeczka sie sprzedała ...


No!! I mi teraz nie mówić że moje rzeczy kosztuja majątek,hahaha.
Poza tym jutro powinna przyjść moja książka za którą zapłaciłam cały £1.99 oraz zrobiłam sobie pre-order na płytę z soundtrackiem z Breaking Dawn 2.
Cena była taka że nie mozna było się nie skusić!

1 komentarz:

drutefka pisze...

Ta tunika też wzbudziła moje pożądanie jak tylko ją zobaczyłam :) Niestety mogę sobie zmajstrować własnoręcznie co najwyżej jej "podróbkę" ;)