JellyPages.com

czwartek, 25 października 2012

Szał ciał itepe

Czyli pora na dalsze pokazywactwo :]
Dziś rano nadeszły dwie kolejne rzeczy WYSOCE rzadkie i wprawiające mnie tym samym w stan niemalże ekstazy. Kwoty nie padną gdyż moglibyście doznać problemów z oddychaniem (jakich ja doznaję ilekroć sobie przypomnę).Jednak te rzeczy muszą zaczekać w kolejce bo dzisiaj pokaże inne "drobiazgi".
Pierwsza rzecz-exclusive wyłącznie dla UK czyli wielkie pudło;

The Twilight Saga:New Moon-Limited Edition Memory Box (2 discs)

Wyhaczone za niezłą cenę bo kwoty zaczynają się od czterdziestu kilku funtów.Istnieje ich tylko 5000 moje ma numer 4559.Obleczone z zewnątrz sztuczną skórą i zdobione złotymi napisami,wewnątrz wyścielone welwetem i kryjące dwupłytowe wydanie New Moon.Jedna płyta to film,druga wypchana po brzegi bonusami i jeśli wierzyć opisowi na pudełku (jeszcze nie sprawdzałam) zawierająca tych bonusów ponad 4 godziny.Są tam między innymi wycięte sceny,przedłużenia scen istniejacych w filmie,wywiady,6-częściowy dokument o tym jak powstawał  film (mozna znależć na Youtube ale wiadomo-nie ta jakość) plus cała masa innych rzeczy.O proszę;


Żeby najlepiej zobrazować rozmiar pudła lustrzane foto


Z jakiegoś powodu wyostrzyło moja straszną osobe zamiast pudła,ale widać przynajmniej jakiej jest wielkości.Na mnie proszę uwagi nie zwracać!
Wczoraj po wizycie u dentysty poczłapałam wymienić ciuch (nie chciało mi się mierzyć i mam za swoje) postanowiając przy okazji zajrzec do dwóch sklepów Claire's jakie mam po drodze.Z polskiego forum maniaków wiem,że macie tam juz gadżety z Breaking Dawn part 2 więc poszłam sprawdzic co jest u nas.Mają to samo co w pl,dosłownie klika rzeczy ale spytawszy dziewczyne w pierwszym z nich dowiedziałam się,że napewno będą mieli dużo więcej bo dopiero zaczęli dostawac więc jestem dobrej myśli a na mojej liście jest kilka pozycji które mam nadzieję zrealizować.Póki co wzięłam kolejną zwieszkę z Edziem,

Breaking Dawn Part2 Edward bag clip

oraz pudełko na lunch (nie zamierzam go używać do tego celu ale jako maniaczka pudeł i skrzynek musiałam je mieć).

Breaking Dawn part 2 Edward lunchbox

Kusiła mnie jeszcze poszewka na poduszkę oraz polarowy kocyk-może się jeszcze skuszę albo naciągnę Plusza jak sie da :]
Do zobaczenia w kolejnym odcinku :]

1 komentarz:

Unknown pisze...

Szczękę zbieram z podłogi....
Tyle mego komentarza... ;)