JellyPages.com

sobota, 13 października 2012

Wrrrrrrrrrrrrrr!!!!!

Nie jestem nawet w stanie słowem ludzkim opowiedzieć,jak jestem zła!!!!Na siebie w dodatku jestem głównie zła!Przelicytowano mnie :( Przelicytowano mnie w aukcji ciucha który był chyba pierwszym pożądanym i nie wiem czy nie najbardziej upragnionym Bellowatym :/ I przelictytowano mnie o całego funta:/ Dlaczego? Zasnęłam a właściwie zwaliło mnie z nóg bo nawet nie pamiętam kiedy się położyłam a miałam przed snem ustawić sobie strzał na ostatnie sekundy aukcji.... chlip,chlip! Sweterek był z niemiec więc byłby raz dwa u mnie i bez ryzyka zatrzymania na cle.Można go kupić  w sklepie online od producenta,tyle że sweterek kosztuje niecale 50 dolarów a przesyłka 54 i przeciwko temu się wzdragam. Dodatkowo  NA BANK dowaliliby mi vat:/ Po prostu to wiem.Jedyną pociechą w tym wszystkim jest fakt,że sweterek był w rozmiarze Ma dla mnie najlepszy byłby jednak rozmiar S,co nie zmienia faktu że kiedy wstałam i (spodziewając sie zreszta ) odkryłam ów fakt omal nie ugryzłam sie sama w tyłek!
Muszę teraz wziąć pięćset głębokich wdechów i może jakoś to przetrawię.Z czasem:]
A tymczasem obiecane pierdoły:]
Mam portfel z którego pieniążki będzie mi się wydawało jeszcze przyjemniej,

team edward clutch

Bardzo go lubię chcociaz wydaje mi się,że długo jakos mi nie posłuży (to srebrne wygląda na takie co to szybko zacznie obłazić).Ale póki co cieszę się posiadaniem:]
Całkiem też przypadkiem natknęłam się na Ebay na zestaw stempelków;kupiłam bo oprzeć się nie mogłam ale teraz idealnie przydają się do albumiku nad którym sobie wolno pracuję (tak!!!).


Nie wiem dlaczego opatrzony jest tytułem Breaking Dawn bo nie ma tam nic związanego z tą częścią filmu ale akurat mi nie zależy.Stemple są gumowe,na drewnopodobnym bloczku (jak i szkatułka co sprawia że całość jest lekka) bardzo dobrze wykonane i odbijając sie dają wyraźny i czysty obraz.Do zestawu dołąćzone 24 pocztówki (śliczne!)

Ostatnim drobiazgiem jest wylicytowany juz dośc dawno temu zestaw mgiełek do ciała.Skusiłam sie i nie żałuję tym bardziej że cena jaką zapłaciłam nie była zawrotna;mój zestaw pochodzi z Ebay ale na wyspach można tego szukać np. tutaj



Twilight eclipse body mist set

W zestawie trzy mgiełki do ciała;Bella,Leah i Jane.Do zakupu skłonił mnie w zasadzie zapach Belli a jej zapach to kokos.Jestem opętana zapachem i smakiem kokosa!Wszystkie trzy zapachy w moim mniemaniu idealnie obrazują trzy filowe dziewczęta;prawdziwa Bella z pewnościa mogłaby pachnieć kokosem bo jak wszyscy wiemy lubi rzeczy proste i naturalne.Leah to aromat kwiatowy ale niech was to nie zwiedzie-tak mogłaby pachnieć ta,która w wilczej skórze przemierza w dzikim pędzie ścieżki lasów stanu Waszyngton.Nie jestem fanką kwiatowych zapachów ale ten aromat to bardziej ledwo kwiatowa nutka i zapach tajemnicy. Trudny do opisania ale wart wypróbowania. Ostatni zapach czyli Jane też idealnie opisałby kilkulatkę z książki; ten zapach to najprościej mówiąc zapach świeżości po kąpieli.Wszystkie trzy zapachy bardzo mi sie podobaja co nie jest częste i zasadniczo nastawiłam sie jedynie na zapach Belli więc "rozczarowałam się" na plus!!
ja zmykam do pracy!
Do następnego razu :]

1 komentarz:

Unknown pisze...

No cóż, czasem się nam zasypia w najmniej odpowiednim momencie, ale może to znak że już niedługo trafisz na ten sweterek w swoim rozmiarze za jeszcze lepszą cenę, czego Tobie życzę :D

A reszta zakupów cudna :D Mgiełki wydają się baaardzo kuszące :D