JellyPages.com

środa, 8 października 2014

Na czerwono

Dzisiaj będą spodnie i spodenki :)
Spodnie są alternatywa chociaż z tej samej firmy i wiele bym dała żeby dorwac takie jak te które miała Kristen,sztruksowe.
Moje to ALT dla

The Junky Voodoo Wash Corduroy Jean 




Druga rzecz to spdenki i te portki mam już blisko dwa lata ale w kolorze niebieskim czy tez z angielska teal.Trzy lata czekałam aż osoba sprzedająca te czerwone obnizy cene do takiej,jaka będę w stanie zaakceptować. Dodam tylko,że swoje dwie pierwsze rzeczy Zmierzchowe kupiłam właśnie od tej osoby :D
To  te moje niebieskie;



i nowo zdobyte czerwone czyli

Papaya Thick Binding Active Shorts


 Cierpliwośc popłaca chociaz jak żyję nie byłam cierpliwa,więc raczej co ma byc Twoje to będzie :)
Nie dzisiaj to jutro :]

1 komentarz:

Inka pisze...

fotka Kristen przy automacie
z łakociami - bezcenna :)))