JellyPages.com

niedziela, 5 października 2014

Wracamy do Belli

Bo ostatnio mamy tylko Kristen :)
Udało mi się wreszcie dorwac w swoje łapy spodnie Bellowe z pierwszej części które miała do pary z tym topem  na zdjęciu,czyli

Joie Cargo Corduroy Pants






Dwa ostatnie zdjęcia najbardziej oddają kolory,oczywiście moje sa jaśniejsze bo z deka sprane :)
Kolejna zdobycz to rzecz,która już miałam kupić w sklepie online American Apparel ale zapłaciłabym więcej niż tutaj a kosztowało mnie grosze i rozmiar tez jest idealny,mowa o

American Apparel Baby Thermal Long Sleeve Henley

z New Moon 




Ja mam kolor cream chociaż oryginał w filmie był pierwotnie biały i ufarbowany na bladożółty dlatego ma białe szwy :)
Spryciula ze mnie,prawda?
W kolejce jeszcze duzo MEGA fajnych rzeczy w tym i bardzo spektakularne zakupy ale o tym w następnych postach :)

2 komentarze:

Inka pisze...

strasznie lubię kontrastowe szwy!!!
a Jacob nieźle się prezentuje, no, no!

Inka pisze...

aaa - zapomniałam dodać -
kocham sztruksy - a te
wstawki z innej materii
cudnie kontrastują!