JellyPages.com

czwartek, 6 marca 2014

"Kryśka " po raz wtóry

Bo po raz kolejny "zaatakowałam" dziewczynę, od której  kupiłam już na Ebay kilka rzeczy Kristen.
Ceny były jak zawsze mega niskie a zakupy DUŻO WIĘCEJ niż udane.
Pierwsza rzecz to 

Black Flag replica




Przez jakis czas ta replika była dostępna w tym sklepie na Etsy; 


Nie była droga ale jak to bywa z rzeczami które są dostepne cały czas zawsze jest coś pilniejszego do kupienia,tym to sposobem koszulka znikła ze sklepu a ja mogłam się obejść smakiem.jednak stara zasada która mówi że co ma byc nasze to będzie nasze potwierdziła się po raz kolejny :)

Druga rzecz której nie udało mi sie wylicytować całkiem niedawno bo zniechęciła mnie wysoka cena ( i słusznie bo to było M ) to bluza którą Kristen nosiła min, podczas kręcenia Eclipse.W tym samym roku kręciła The Runaways a Blackheart Records ma ścisły związek z tym filmem.

Blackheart Records hoodie






I to tyle :)

Mam do pokazania jeszcze jakieś...10? rzeczy z czego dzisaij wylicytowałam CUDEM jedna z rzeczy która sprawia że umieram :D Ze szczęścia oczywiście ! I dzisiaj wysłana została najbardziej chyba spektakularna ze wszystkich rzeczy jakie mam w swoich zbiorach, serio!!!!! I największa rozmiarem :D Nie;to nie będzie mebel :) Ale blisko :)

Brak komentarzy: