JellyPages.com

niedziela, 2 marca 2014

Elena Gilbert?

Tak kochani,nie macie omamów i nie rzuciło się Wam na oczy :) Po pierwsze primo Elena ma rewelacyjne ciuchy,dużo bardziej kobiece i sexy niz te Belli ( Wiem że teraz bluźnię a mój chłop zawsze powtarza że styl Belli to ciuchy śmieciowe :P )  po drugie primo ( LOL,tak drugie i primo :P ) Wiecie że jestem opętana miłością do kurtek.Więc kiedy ujrzałam te kurtkę czyli

BDG Wool Varsity Jacket

to było pewne że mieć ja muszę.

Elena nosiła te kurtkę w 16 odcinku 4 serii Pamiętników Wampirów odcinek pt. "Bring It On" kiedy to cieszyła się mordem po wyłączeniu swojego człowieczeństwa;


Ta kurtka była widziana jeszcze w kilku innych filmach ale mniejsza z tym :)

Moje XS,kolor jest dokłądnie taki sam tylko moja komórka przekłamała kolory;



Ponieważ ostatnim razem kiedy pokazywałam to foto na fejsie padło strasznie dużo pytań o buty to powiem od razu że to Converse Fuchsia Pink Patent Leather Hi-Tops All Stars 
o ile dobrze wyszukałam.Portki to Vans extreme skinny jeans.

Kolejna Elenowa kurtka to cudo od American Eagle ( uwielbiam te firme!) 
Elena nosiła te kurtkę w 18 odcinku 4 serii odcinek zatytułowany " American Gothic" 



Rozmiar również XS;



Najwspanialsza dzinsowa kurtka a raczej bluza jaka w życiu miałam! Jest cienka,miękka i idealnie komponuje sie ze wszystkim co założymy :)

Brak komentarzy: