JellyPages.com

sobota, 1 lutego 2014

Ważny update dla tych którzy szukają plecaka Jansport

Posta dodaję w tzw międzyczasie czyli pomiędzy napisanymi wcześniej postami które publikują się automatycznie.
Ponieważ nie jeden raz pytano mnie o plecak Jansport o to gdzie go kupiłam itp myślę że warto o tym napisać.Otóż ten model pojawił sie ponownie na stronie Jansport.com dostępny w kilku kolorach ale nas interesuje kolor drugi od lewej czyli ten czerwony.Tu plecak jest dostępny;


Niewielu z Was pewnie wie,że kolor czerwony również został użyty w w filmie i to  filtry nałożone na obraz sprawiaja że widzimy brąz.Tych plecaków zresztą uzyto w filmie kilka i każdy miał inny kolor :) 

Może się to komus przyda bo nawet ja rozmyslam czy by nie kupic jeszcze tego czerwonego :)
Do zobaczyska w następnym poście .

<3 <3 <3

1 komentarz:

Unknown pisze...

Hey ja mam pytanko związane z plecakiem, jak zamówilas plecak na tej stronce skoro oni nie wysylają do Polski ?