JellyPages.com

poniedziałek, 24 lutego 2014

Topy są na topie :]

Dzisiaj dwa małe podkoszulki które jednak mogą dać człowiekowi tyle radości :] No nie do opisania :)
Przyleciały do mnie ze stanów i w licytacja została wznowiona na moje specjalne zyczenie :) W praktyce to znaczy tyle,że wystawiająca je wczesniej dziewczyna za którymś razem dała za wygraną i zaprzestała procederu.Ponieważ ja w owym czasie jak zawsze licytowałam milion innych rzeczy przekonana że pewnie wystawi to po raz setny i w końcu to kupię zaskoczyła mnie maksymalnie.Więc któregoś pięknego dnia zwyczajnie do niej napisałam i oto proszę, po uiszczeniu koszmaru pod tytułem vat są już moją włanością.


Jako pierwszy 

BDG Sage tank top

Bella nosiła go w Twilight min. w scenie kiedy budzi się po tym kiedy po raz pierwszy śni o Edwardzie Cullen'ie 


oraz w Eclipse kiedy odwiedza swoją matke na Florydzie;




Cudo numer dwa to 

American Apparel olive rib tank 
z New Moon;



Ten top możecie znaleźć na wszystkich Amazonach i Ebay'ach tutaj przykładowy link do brytyjskiego Amazon;


I to na dzisiaj tyle.Znów muszę wyprodukować kilka postów i ustawić w kolejce do automatycznej publikacji,bowiem nazbierało mi się znowu co nie iara a w drodze jeszcze 6 rzeczy :) Same rarytasy!!!!
Dziekuje za uwagę i do następnego :)

Brak komentarzy: