JellyPages.com

środa, 26 lutego 2014

Pomówmy o Kristen,

bo tak się składa że uwielbiam jej ciuchy prawie wszystkie :D Nim dotrą do mnie dwa kolejne MEGA smakowite kąski pokażę Wam co mam juz u siebie.Ach!!!

Classic Delicious Vinyl t-shirt



Bardzo,bardzo bardzo chciałam go mieć ale jak to bywa z rzeczami które są dostepne niemal cały czas zawsze znajdzie sie coś,co trzeba kupic już teraz bo nadarza sie okazja życia albo jakiś inny przemarsz wojsk i tym sposobem stałam się posiadaczką koszulki z drugiej ręki za to w nadzwyczaj korzystnej cenie.Jeżeli jesteście nią zainteresowani albo zwyczajnie lubicie sobie pogrzebać i sprawdzić co gdzie i za ile dostępna jest w dwóch miejscach któe znam; oryginał tutaj;


albo replika dostępna u brytyjskiego sprzedawcy na Ebay;


Jedna z moich znajomych ma tę replike i potwierdza że jest wykonana idealnie; ma ja juz 2 lata często pierze a koszulka ma się świetnie.Moja jest w rozmiarze S.

Top numer dwa to replika bardzo "świeżego" ciucha Kristen czyli 

Peaches Records & Tapes baseball jersey



Podejrzewam że jej egzemplarz jest po prostu vintage znaleziony gdzieś tam i wygrzebany ( jak wiemy Kristen bardzo lubi ciuchy vintage ) w związku z tym nie zostało to o ile wiem namierzone.Za to można kupic bardzo przyjemna replikę na Cafepress,o tutaj;


Moja sztuka jest w niewyobrażalnym jak dla mnie rozmiarze L ale kupiłam ja od dziewczyny która chciała żeby jej pasowała tak jak ta Kristen,czyli była luźna i przyduża.No i jest :P Bluzka jednakże nie została nigdy przez nia założona co mnie nie dziwi bo ja osobiście też lubię rzeczy przy ciele :)

Koszula numer trzy ( wszystkie od tej samej osoby) czyli ostatni skaut :P Mowa oczywiście o koszuli harcerza zza wielkiej wody czyli skauta właśnie;



Moja koszula ma patch'a z Irving w Texasie,Kristen natomiast chyba z Ohio....
Hahaha to chyba było jakieś disco :D W środeczku oczywiście Kristen :)


Te koszule też są dostępne  na Ebay ,szukajcie na Ebay.com posługując się np hasłem boy scouts of america.Moja koszula o ile się nie myle to rozmiar chłopięce L czy tam młodziezowe.

Cudem jakimś dotarłam do ostatniej pozycji w programie na dzisiaj czyli 

Mango Angora cable knit jumper



Ten sweterek był na wyprzedaży min u nas w UK i kosztował jakieś 14 funtów ale nie mogłam się okreslic co do rozmiaru ( ach te zakupy przez internet :/ ) i tak długo sie zbierałam aż w końcu sie wyprzedał. Ale nie ma tego złego co nie wychodzi na dobre bo kupiłam go teraz nawet za mniej i to włączając w to wysyłkę z Niemiec.Kristen miała chyba dwa,jeden szaro zielony a drugi szaro czarny;sweter był przez nią noszony podczas kampanii promocyjnej Breaking Dawn 2 w Japonii ( chyba to było BD2 :P...)
Mój sweter to rozmiar Small.
Do następnego :)
Sija drodzy moi :D

Brak komentarzy: