JellyPages.com

środa, 25 września 2013

Yes: I'm alive :)

A różnie możnaby sądzić wnoskując po tym kiedy byłam tu ostatni raz :) Ciągle Wam obiecuję że będzie systematycznie i d...a :P  Plus pewnie nie macie pojęcia ile fotek do dodania mam w Picasowym albumie ,nie tylko zresztą Bellowych :) Tak,wiem,trudno uwierzyc a jednak :D

Ponieważ jednak kupiłam kilka mega fantastycznych rzeczy z garderoby Belli ( LOL) tradycyjnie uznaję że czas uporządkować to wszystko co mam nim one do mnie dotrą. Jedna juz dotarła i okazała się niestety za duża ( wcześniej miałam ten sam rozmiar i te sama firmę choć inny ciuch i okazał się przymały-wtf?) Dwie kolejne będą również nie w moim rozmiarze przy czym jedna jest tak niesamowita że aż nie wierzę że będę ją miała zważywszy na fakt że kosztowała mnie razem z opłaconym od razu vatem około £50 a ostatnia okazja kiedy to miałam szansę to kupić otwierała kwota $200 + vat i cło :/ Zalicytowałam dla świętego spokoju (nie mogłam sie oprzeć!) i jakie było moje zdziwienie kiedy Ebayowa aplikacja w telefonie poinformowała mnie radośnie że oto wygrałam aukcję.To było w nocy,w południe rzecz juz została wysłana :D Więc czekam i myslę kiedy położę swą grabę na tymże cudzie :D Druga zalicytowana została w tenże sam sposób i pewnie zostanie wymieniona na większą o ile się szansa pojawi.
No ale-nie o tym miało dzisiaj być :D

Ponieważ byłam na boskich greckich wakacjach czas jakiś przed wyjazdem poszukiwałam na te oto okazje wybitnie letnich ciuchów; szkocie klimaty z wiatrem,deszczem i latem w stylu maksimum +14 na termometrze zupełnie nie sprzyjają posiadaniu króciutkich szortów itp więc przeczesywałam Ebay w poszukiwaniu interesujących mnie egzemplarzy.Najlepsze rzeczy udaje mi sie zawsze wyhaczyć zupełnie przypadkiem i zwykle tez w takiej syrtuacji za smieszne pieniądze co miało miejsce również tym razem.W swoim czasie byłam bardzo zainteresowana zakupem Kristen'owych krótkich spodenek które ta wspomniana nosiła w Brazylii w czasie kręcenia scen z miesiąca miodowego do Breaking Dawn 1.Spodenki są całkiem zwyczajne,czerwone i jak dotąd znalzłam tylko jedne niby szczęśliwie na moim brytyjskim Ebay.Niby,bo dziewczyna uparcie chce za nie £30 a takiej kwoty za nie zapłacić nie mam zamiaru.Przypadkiem stałam się posiadaczką dokładnie takich samych tyle że turkusowych a za cenę £4 z wysyłką stają sie jednym z najlepszych deal'i mojej kolekcji :]



Nigdy nie byłam fanka czerwonego,hahaha :D
Kolejnym Kryśkowym zakupem poczynionym już dawno są Vansy.Takie same jak jej i na szczęście okazują się być ogólnie dostępne  można je zdobyć na Ebay naprawdę tanio.


Moje kosztowały £12 z wysyłką.


Nie dziwię się że ten model ale w różnych kombinacjach kolorystycznych jest jednym z jej ulubionych bo są NIEZIEMSKO wygodne.

Ponieważ jestem przy butach dodatkowo przy Vans'ach pokażę jeszcze jedne Kryśkowe jakie mam w kolekcji.Niestety Za bardzo sie pospieszyłam i przez swoje roztargnienie mam czarno brązowe a nie czarne ale wciąż wszystko przede mną . te buty potrzebne mi są do skompletowania tego oto outfit'u;


Płaszcz od FCUK już mam


Potrzebuję juz tylko drobiazgów w tym właśnie wspomniane obuwie;


Mam brązowo czarne :]


Jak będę miała miesiąc luźniejszy w zakupy to.... :)
Na koniec wybitnie pożądany nie tylko przeze mnie item zdobyty na drodze zacietej licytacji na oferty ze sprzedającą go dziewczyną w czasie kiedy byłam na urlopie.Byłam zrozpaczona i załamana bo niestety wysłana wtedy przez nia czapka zaginęła w drodze i juz nie chodziło nawet o to że dostanę spowrotem pieniadze ale o to,że czapki nie będzie :( Po dwóch tygodniach czekania bo a może jednak jeszcze dotrze ostatecznie wysłałana została  druga ( nie wiem skąd ja wzięła).
Tak więc kolejna upragniona rzecz do odhaczenia na liście "must have" :D

Panie i panowie Us Versus Them cap



...jest moja :)







I na dzisiaj to byłoby tyle.Wymieszało mi sie wszystko jak zwykle,eh :)
Do "zobaczenia" wkrótce.

1 komentarz:

Unknown pisze...

Vansów zazdraszczam!! Wygodniejszych butów jeszcze w życiu nie miałam!!
Płaszczyk jest obłędny, lubię taki oficjalno-luźny styl :D
Czekam z niecierpliwością na kolejne łupy :D