JellyPages.com

środa, 1 maja 2013

Lokiem go,lokiem :)

Poniewaz zapuszczam włosy skusiłam sie na jeden drobiazg. Na Ebay jest mało ( na UK'ejowskim ofkors ) a jak juz to drogie bardzo,inne rzeczy i owszem ale lokówki niekoniecznie.
Jakiś czas temu widziałam jedna w TK Maxx i nie wzięłam czego później bardzo żałowałam więc kiedy dzisiaj w drugim sklepie w którym byłam zobaczyłam druga już jej z ręki nie wypuściłam;


Poza tym łupem moim już czas jakiś temu padły ;




To tyle na razie :) 
Zmyyykaaaam :)

2 komentarze:

Mono pisze...

Lokowka w pudelku Twilight? O.o U nas nawet zeszytu z fimowa okladka nie uraczysz, a co dopiero takie rzeczy!

Unknown pisze...

To się obłowiłaś :D
Super skarby :D

ps
Mono - ostatnio w TESCO widziałam przybornik z Twilight'em pełen długopisów, ołówków, gumek itp z bohaterami...