JellyPages.com

poniedziałek, 11 lutego 2013

Yes!!

Kurtka jest moja,nie sprawdzałam ale może już do mnie leci :]

Niestety nie jest to pierwsza wersja ale reedycja i różni sie kilkoma rzeczami od tej pierwszej; brak kilku przeszyć,napis Billabong na froncie wyhaftowany na materiale a nie na łatce i brak zatrzasków przy kołnierzu. Za to jest nowa z metkami,w tym smaym kolorze no i kosztowała połowę tego co inne reedycje z Ebay :D
Módlcie się teraz ze mna razem,żeby nie dowalili i tradycyjnie vatu...
Ponieważ mam jeszcze sekundke dosłownie (praca wzywa) pochwale sie drobiazgiem.


 Kalendarz z New Moon,wylicytowany na Ebay razem z drugim z Twilight.Ten jest nowy nawet nie otwarty, drugi juz otwarty ale nieużywany.Oba są pięknie wydane!!!


I naszyjnik z Jacobem z Breaking Dawn part 1.Całe 99 pensów mnie kosztował :D


Lecę:]

Brak komentarzy: