JellyPages.com

sobota, 12 stycznia 2013

Boxing Day hunting :)

Obiecałam więc wracam i pokazuję.
Najdroższą rzeczą był koc z Edwardem ale NIE MOGŁAM SIĘ OPRZEĆ :D 



Bransoletka z Edwardem z Breaking Dawn 2 prawie identyczna jak ta Belli której właściwie nie zdejmuję nigdy


poszewka na poduszkę z Edwardem; będąc w tym centrum handlowym tydzień później zaciągnęłam Plusza do sklepu i wysępiłam jeszcze z Jacobem (wcześniej nie zauważyłam że jest)


Naszyjnik z otwieranym seruszkiem ofkors mam też taki sam z Jacobem :P


I coś czego się zupełnie nie spodziewałam wchodząc do Sport Direct czyli sklepu sportowego,proszę co od nich wyniosłam;


Przybyło mi też czegoś na ścianach ( już nie mam  miejsca :D )



Na koniec moja tapetka dzisiaj :)


W międzyczasie doszła płytka z The Score z BD2 (jest świetna!!) i pokażę ją już razem z tą z Twilight następnym razem.

Poza tym byłam w końcu w kinie na Pitch Perfect i UWIELBIAM ten film,jest fantastyczny :) Oczywiście z wielką przyjemnością podziwiałam Annę Kendrick która w Sadze grała Jessic'ę.
To tyle :)

1 komentarz:

Mono pisze...

U nas w sklepach nie uraczysz gadżetów twilight'owych... Co za prowincja.

Wszystkie zakupy wspaniałe, ale najlepsza jest TAPETA <3