JellyPages.com

niedziela, 9 listopada 2014

Troche tego i tamtego

Czapka.Kocham je! Pomimo swojego wieku wciaz bardzo chetnie je nosze ( jestem jedna z tych osob ktore ubieraja to co lubia bez wzgledu na to co mowi inni,drugiego zycia nie bedziemy miec! ).
Te czapke w alternatywnym kolorze kupilam na Ebay,zdaje sei ze nawet na naszym brytyjskim ( juz nie pamietam ) ale wylicytowalam ja bardzo tanio,cos okolo £15.
Czarna z czerwonym daszkiem ( kiedys naewno zdobede niebieska,wiem to! )

Skaters No Problem Snapback

widziana na Kristen miedzy innymi w styczniu,lutym i marcu 2014 roku 




Druga rzecz to dobrze znana bluza od Sportiqe,meska bluza ktora ma dwa minusy; to bluza meska i jest ogromna,a do tego najmniejszy rozmiar jaki byl dostepny to S ktory nadal jest ogromny.Jesli jestescie male i drobne zapomnijcie o tym ze bedziecie w stanie ja ubrac.Pierwsza bluza jaka udalo mi sie dorwac to bylo Medium ( ze zdjecia ) i szybko okazalo sie ze jedyne co moge z nia zrobic to sie w niej utopic,hahaha.Jakis czas pozniej kupilam rozmiar S z oficjalnej strony i jest lepiej,chociaz bluza jest nadal duza :)

Sportiqe Hello Brooklyn
Butler Sweatshirt

widziany na Kristen miedzy innymi 22 grudnia 2013,w Echo Park Los Angeles




Na dzisiaj to tyle.Staram sie nie wrzucac za wiele rzeczy w jeden post zeby nie robil mi sie tutaj balagan.Musze przyznac,ze ta bluza jest tak cieputka i miekka,ze najchetniej w ogole nie chialoby sie  jej z siebie zdejmowac!


2 komentarze:

MoviesClothesFashion pisze...

super :) zapraszam do mnie hihi

Inka pisze...

taka czapka poprawiłaby może
humor czy nastawienie mruków?