JellyPages.com

niedziela, 7 września 2014

O tak :)

Miszmasz :)
Koszulka która bardzo chciałam i jak dotychczas wszystko udało mi się ja dorwac w naprawde fajnej cenie

Galaxy cats Go Away Tank



I prezenty ( tak,całkiem bezinteresownie dane (bo się bardzo lubimy) gifty od Gemmy <3
Pierwsza rzecz to replica łańcuszka ( dokładniej szkaplerza,takie dziwne słówko :P ) który oryginalnie zaprojektowany został i tworzony przez brazylijską twórczynie bizuterii Francisce Botelho.Replica stworzona została przez znajoma mi dobrze zresztą wielbicielkę sagi oraz samej Kristen niemkę,która ma na imie Ilka i spory kawałek czasu mieszkała w Brazylii bo stamtąd pochodzi jej mąż.Łańcuszek to bardzo wczesna,pierwsza w jej wykonaniu replika stworzona jeszcze przed tym kiedy okazało sie że ten łańcuszek ma dwa medaliki na dwóch końcach.Moge polecic jej wyroby z czystym sercem ( moja replica koszuli zielonej z Twilight też pochodzi z jej sklepu) bo ma naprawde pieknie wykonane i dopracowane rzeczy,Link do sklepu;


albo bardziej kosztowna wersja tutaj;


Zreszta mozna to wygooglować w kilku kolejnych miejscach w sieci,a to mój naszyjnik;


Drugi prezent to koszula z Eclipse,oryginał zresztą tzn taka sama jak widziana w filmie nie replica :)




Fajnie jest mieć takich przyjaciół <3
Ostatnia rzecz to kupiona na Ebay wersja Kristen'owej bransoletki ,o tej




I tyle :)

1 komentarz:

Inka pisze...

wow! takiej gwoździowej bransoletki
to i mnie by się chciało - super jest!

spodobała mi się prezentacja naszyjników
na zapisanej papeterii - nostalgicznie...