JellyPages.com

środa, 20 sierpnia 2014

Mała rzecz a cieszy :)

Gadżetowo dzisiaj :)
Na pierwszy ogień nie wiem jak to nazwać w ojczystym języku,ale powiedziałabym raczej że to opaska na rękę niż mankiet jakby to wynikało z dosłownego tłumaczenia i jest to

Bella's wristcuff
z Breaking Dawn 2


Chciałam bardzo ale w ogóle nie widziałam jej nigdzie wcześniej a tutaj proszę pokazała sie w Ebay'owych podpowiedziach :) Tak samo jak ta pleciona 

Renesmee's bracelet


którą Jacob podarował Renesmee w Boże Narodzenie.
Pamiętam że wszystkie maniaczki jak jedna chiałysmy ją BARDZO mieć ale wyszło ich chyba bardzo mało bo nawet w dzikiej cenie nie była dostępna.

Ostatnim gadżetem jest oryginalnie rzecz nazywając 
fabric poster 
który pierwotnie był ekskluzywnym dodatkiem do wydanej dla Target ( sieć amerykańskich sklepów) płyty DVD z Breaking Dawn 2 ( pamietam że zazdraszczałam im tego jak nie wiem :P) a teraz mozna go kupić osobno tutaj 




Nie dość że jest naprawdę bardzo duży to obraz jest naprawdę bardzo,bardzo ładnie nadrukowany.Nie da sie tego lepiej pokazać na zdjęciu ale możecie mi wierzyć na słowo.
Często nadruki np na koszulkach i innego rodzaju nadruki sa powiedzmy delikatnie dość tandetne ale ten tutaj naprawde super.
ja swój kupiłam na Ebay,o tutaj;

>>klik<<

I to tyle :)

Brak komentarzy: