JellyPages.com

niedziela, 6 lipca 2014

Rosalie Hale i Alice Cullen ( tak mili moi wzrok Was nie myli :)

Nie kolekcjonuję innych Cullenów poza Bellą ale są takie rzeczy które jak widzę to nastepuje po prostu OMG ja to muszę mieć i tym sposobem dzisiaj będzie spam trochę inny niż zwykle. Ostatnio BARDZO,bardziej niż zwykle zaniedbałam bloga i automatyczna publikacja ustawiona na kiedyś tam zdążyła mieć już miejsce ale zaraz to szybko zweryfukuję żeby było wiadomo co jest co dla tych,co przypadkiem są zainteresowani :)

Na pierwszy ogień Rosalie i rzecz którą jak zobaczyłam to padłam i oczywiście kupiłam ( nawet w parze z innymi portkami całkiem niedrogo z Ebay)

Armani Exchange Roll Up Cargo Pants



Oczywiście jak można sie spodziewać elegancka i lubiaca zbytek Rose mogłaby ubrać tylko coś takiego nawet na okoliczność tarzania sie w piasku :) czyli posiadam w swojej szafie Armaniego,oklaski please :P LOL Te spodnie są naprawde super,bogate w detale i naprawde rewelacyjnie wygodne w noszeniu.Ja mam amerykański size 0 ale nie jest wcale taki mały mimo że to najmniejszy mozliwy roz iar ( może dlatego,że to maja być luźne portki? )

Kolejna rzecz to blezer.Kocham kurtki i rowne takie miłością dziką ( każdy wie) ale tez kurtkopodobne oraz bardzo lubie fiirmę Guess więc nie mogłam sie oprzeć to jeden z blezerów z twilight ( drugi też da sie znależć ale nie mogłam kupić obu naraz)

Guess Amelia Jacket



Cud miód i orzeszki,trafiona na Coolspotters

I na sam koniec czapka,niestety nie jest to model vintage jak ten z filmu a zupełnie współczesna wersja czapki z filmu

Pittsburgh Blue Homestead Grays 
Embroidered G Retro Hat




Kupiona na Ebay .com za jakieś £16

Na sam koniec jedyna rzecz Alice ( poza jej chocker'em na szyję ) jaka mam.Ale nie jedyna jaka chciałabym hahahaha.
Kupiona również na Coolspotters  replica płaszczyka z New Moon
( replika była dostępna na Etsy w swoim czasie )

Zara Blue Jacket Replica



I tyle :)

Brak komentarzy: