JellyPages.com

środa, 21 maja 2014

To już było...

Owszem,to w większości już było.Jednakże tym razem udało mi się np. nabyć oryginalna koszulę taką samą jak ta noszona przez Bellę w Twilight.Rozmiar 36,może z czasem uda mi sie znaleźć 34 :)

H&M Plaid Shirt





Kolejna rzecz co to już była to 

American Eagle Off Campus Henley


Ten drugi brązowy top to

Brown Hollister Tank 
z New Moon.



Ten pierwszy top udało mi sie wtedy kupic skandalicznie tanio w rozmiarze M i kolorze niebieskim.Ten tutaj to XS i pierwotnie tez był niebieski ale Gemma od której go kupiłam jest NIESAMOWITA jeżeli idzie o farbowanie i kolor jest niemal identyczny;


Drugi kupiłam również bardzo bardzo korzystnie, bo kosztował mnie niewiele ponad 10 funtów i był nowy z tagami.W filmie wystąpiły dwa takie same topy jeden był brązowy drugi szary.
To tyle :)


Brak komentarzy: