JellyPages.com

poniedziałek, 5 maja 2014

T-shirty


Koszulki dzisiaj będą :) Duzo koszulek :) rzeczy w ogóle mam DUUUUUŻŻŻŻOOOO do pokazania lista postów czekających na publikacje ciągnie się jak sznury aut na Marszałkowskiej w godzinach szczytu :)
Do rzeczy :) Trzy pierwsze koszulki to repliki kupione od jednej osoby na Ebay niestety wszystkie dzisiejsze to rozmiary M ale jak nie ma co chce sie to bierzesz co jest; pierwsza to

Spencer's "Someone's Who Gives A Damn" t-shirt replica



The Jacksonville ZOO Florida Panther t-shirt replica



The Depot t-shirt replica



Vintage Beach Boys t-shirt with Indian On Horse Original Early '70 iron-on

and

WWF Zebra Tee





Koszulkę z zebra kupiłam od mej szalonej przyjaciółki Gemmy a koszulkę z Beach Boys dostałam od niej w prezencie za free!!! Taka kochana jest Gemma <3 Co ciekawe powiem Wam,że ona te koszulki sprzedaje na Etsy a najfajniejsze w niej jest to,że ta prasowanka na koszulce to najoryginalniejsza w świecie  naprasowanka z wczesnych lat 70.Prawdziwy vintage stuff nie żadna podróba! Szok :) Plus w moim posiadaniu jest tez brązowa czapka z daszkiem ze zdjęcia <3  A zebrowa koszulka stała się ostatnio moją najulubieńszą i nawet teraz mam ja na sobie :)


Co Wy na taki koszulkowy wysyp? :D 

Brak komentarzy: