JellyPages.com

środa, 28 maja 2014

Nowości

Jak zwykle :]
Na pierwszy ogień dwie MEGA pożądane nie tylko przeze mnie czapki,nie sądziłam że uda mi sie je w ogóle znaleźć z juz w takiej cenie...
A jednak mam :]

Ambitious Mercenaries Letterman Snapback Hat

i

Ambitious Mercenaries 'Ambitious Individual' Snapback




Kolejna rzecz i mega cena ale naprawdę THE BEST. Zapłaciłam za nie jedyne i marne £10 z wysyłką.A są REWELACYJNE!!! I bardzo wygodne,duzo wygodniejsze niż Converse'y;

PF-Flyers






Kolejna para butów ( LOL tak,mam obsesje na punkcie kurtek i butów ale to juz chyba wiecie..)
Chciałam je mieć od bardzo dawna,a jeżeli juz trafiałam na nie gdzieś to były białe albo pomarańczowe ( Kristen ma czarne i czerwone).Te mają bardzo ładny kolor i były nowe kosztowały też bardzo mało podobnie bardzo jak te powyżej.Oczywiście jak tylko kupiłam te natychmiast trafiłam na czarne wrrrrrrrr jednak nie kupiłam drugich ( niewiarygodne,prawda? :P )

Nike Tenkay Low Sneaker




Teraz będzie koszulka.To replika dostępna na brytyjskim Ebay ale niestety posłuchałam sprzedawcy,który radził mi wziąć fitted M kiedy powinnam pójść w S tak jak zawsze. No cóż,ale nie chiało mi sie juz tego odsyłać i wymieniać... Są cały czas dostepne na Ebay np tutaj


 i bardzo tanie porównując z resztą "Kryśkowych" rzeczy

Joy Division 'Unknown pleasure' T-shirt



Ostatnia dzisiejsza rzecz to kolejne znalezisko w mega cenie cos około £6 a radości co niemiara :]
Kristnowa koszula jest w jasnoniebieskie prążki ale kiedys dopadne i taką :) Oczywiście wciąz można ją kupić w amerykańskim sklepie online 


ale ja nie lubię niepotrzebnie przepłacać;

American Apparel Unisex Stripe Short Sleeve Button-Down With Pocket




I to tyle na dzisiaj :]

Brak komentarzy: