JellyPages.com

sobota, 22 marca 2014

Przeraziłam się....

Ujrzawszy co też ja mam w kolejce do dodania na bloga nie wspominając o rzeczach które jeszcze wciąż są w drodze....
Poważnie zastanawiam sie nad pozbyciem się "swoich" czyli nieBellowych i nieKristenowych ciuchów bo przecież tylko zajmują miejsce w szafie... :P
Buahahahaha :P

Znów muszę sie nieżle sprężyć żeby ogarnąć to dzisiaj kiedy wszystkie te zdjęcia dodałam do albumu i jeszcze wiem co pokazałam a czego nie.
Zacznę dzisiaj od trzech rzeczy które jak wcześniej mniemałam nie bedą nigdy w moim posiadaniu a jednak :)

Make Believe Geronimo tank top
(wyprzedana wszędzie)



Blood is the New Black Metal Bears Distressed Tank Top 
(wyprzedana wszędzie)



Oraz prawie Balenciaga jacket :) Prawie co prawda robi wielka różnicę ale w tym przypadku właściwie róznią je metki czy tez jej brak :) Jest to identyczna replica koszmarnie drogiej Balenciagi ( cos około półtora tysiąca funtów?) Kristen widziana była też w czerwonej i zielono-zołtej ale najbardziej ukochała jednak czarną. Moja też jest czarna,uszyta z przecudownie miękkiej prawdziwej skóry.Ja kupiłam ja od kogoś w okazyjnej cenie ( nówka sztuka nieśmigana i ofkors cena bardziej okazyjna ) jeżeli ktos jest zainteresowany albo zwyczajnie lubi sobie pooglądać mozna je kupić na Ebay;


Balenciaga Jacket replica





Rozmiar XS.I na dzisiaj to tyle.

Jeżeli chodzi o komentarz Pauliny  to oczywiście obserwujemy nawet juz bylismy i BARDZO nam sie podoba.Rozmiem że przerażenie pojawia sie na skutek ogarnięcia bezkresu tego szaleństwa ( nie martw sie,mnie tez to przeraża :P).
Zmykam komponować kolejna porcję szaleństwa :)

Brak komentarzy: