JellyPages.com

poniedziałek, 25 marca 2013

Sen to zdrowie

I czasem uczynienie czegoś dla zdrowotności wygrywa tak jak wczoraj,kiedy zasnęłam niemal na siedząco i nie udało mi sie niestety dotrwać do momentu kiedy zdjęcia się wgrały i post napisał :/
Jestem więc dzisiaj :)
Co ciekawe doszły drobiazgi dzisiaj rano więc nie ma tego złego :]
Tych co to maja słabe nerwy uprzedzam że będzie DŁUGO.Się nazbierało :]
Po pierwsze primo jak mawiał wieszcz ostatecznie 16 marca roku pańskiego 2013 wyszło w UK Breaking Dawn 2 na DVD. To wszyscy wiemy.Że czekałam na swoje płyty wiemy.Dostałam je rano około 10:00 jako chyba pierwsza z dziewczyn w UK; mój listonosz ma u mnie piwo kiedyś :P 


S a pieknie wydane i bonusów jest tyle,że padłam trupem;

Twilight
Special Features:
  • Audio Commentary with Catherine Hardwicke, Kristen Stewart & Robert Pattinson
  • The Adventure Brgins - The Journey from Page to Screen
  • The Comic Con Phenomenon
  • A Conversation with Stephanie Meyer
  • Becoming Bella
  • Becoming Edward
  • Catherine Hardwicke's 'Bella's Lullaby' Remix
  • Catherine Hardwicke's Vampire Kiss Montage
  • Paramore Video for 'Decode'
  • Linkin Park Video for 'Leave Out All The Rest'
  • Muse Performing 'Supermassive Black Hole' Live at Wembley Stadium
  • Deleted Scenes with Director Introduction
  • Extended Scenes with director Introduction
  • Edward's Piano Concert
  • Music - The Heartbeat of Twilight
  • UK Premiere Footage (Exclusive to the UK)
  • UK Theatrical Trailer
  • UK TV Spots 
  • The Twilight Saga: New Moon
    Special Features:
  • Filmmaker commentary
  • The Journey Continues - a 6 part making of documentary
  • Deleted Scenes
  • Extended Scenes
  • Edward goes to Italy
  • Edward Fast Forward
  • Jacob Fast Forward
  • Becoming Jacob
  • Interview with the Volturi
  • Introducing the Wolfpack
  • Frame by Frame: storyboards to screen
  • Team Edward vs. Team Jacob: the ultimate love triangle
  • The Beat Goes On: the music of "The Twilight Saga: New Moon"
  • Eclipse Sneak Peek
  • Exclusive UK Content - Fan Event Q&A with Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner and Chris Weitz
    Music Videos:
  • Death Cab for Cutie: Meet me on the Equinox
  • Anya Marina: Satellite Heart
  • Muse: I belong to you - behind the scenes rehearsal footage
  • Mutemath: Spotlight
  • Fandimonium - a look at the die-hard fans 
    The Twilight Saga: Eclipse
    Special Features:
  • Audio Commentary with Kristen Stewart & Robert Pattinson
  • Audio Commentary with Stephanie Meyer and Wyck Godfrey
  • 6 - part Making of Documentary: Introducing David Slade; Pre-production: Setting the Stage; The Heart of The Twilight Saga: Eclipse; The Dark side of The Twilight Saga:Eclipse; Lights, Camera Action; Post-Production - Leaps in Technology
  • Deleted Scenes
  • Extendend Scenes
  • Photo Gallery
    Music Videos:
  • Muse: Neutron Star Collision
  • Metric: Eclipse (All Yours) 
    The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 - Extended Edition
    Special Features:
  • Audio Commentary with Bill Condon
  • Bella & Edward's Personal Wedding Video
  • UK Premiere Footage
    Music videos:
  • Iron & Wine: Flightless Bird, American Mouth
  • The Belle Brigade: I Didn't Mean It
  • Christina Perri: A Thousand Years
  • Bruno Mars: It Will Rain 
    The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2
    Special features:
  • Forever: The filming of Breaking Dawn – Part 2
  • Two At Once: Filming both movies at the same time
  • Tingles & Chills: Special Vampire Powers
  • Carlisle's Contacts: The New Vampires
  • Judge, Jury & Executioner: Aro & the Volturi
  • Being Charlie Swan
  • Breaking Dawn – Part 2 at Comic Con
  • Stars on the Black Carpet
  • 'The Forgotten' Green Day music video
  • Director's Commentary with Bill Condon
  • Picture-in-picture movie mode (Blu-Ray Exclusive)
  • Jump To Edward
  • Jump To Jacob
    Exclusive UK content:
  • Q&A with Nikki Reed & Kellan Lutz
  • UK Premiere


  • Myślałam że snię! Ale nie,to wszystko okazało się być faktem :]
    Poieważ jak może wspominałam mój komp nie posiada Blue-ray'a ( a chciałam ten który miał!!) to kiedy rano kończyłam pracę i ujrzałam stand z DVD złapałam jedną.Mam teraz te wszystkie bonusy dostępne na kompie :)



    Wybrałam sie w dniach kolejnych na kilka wędrówek zakupowych szukając zupełnie czego innego i przypadkiem zupełnie zobaczyłam to;


    Gra planszowa z DVD.Chciałam ja kupic juz kiedys tam,ale w końcu nie kupiłam i słusznie bo teraz przypadkiem na nią trafiłam w sklepie,gdzie nie spodziewałabym sie nic znależć w tym klimacie.No i cena MEGA korzystna.No i wiedziałam jeszcze kiedy oko moje sunące po ścianach z półek zatrzymało się gwałtownie na znajomym wizerunku,że bez względu na cenę ona ze mna do domu wróci.
    W sklepie obok trafiłam na wyprzedaże wyprzedazy i capnęłam dwa kalendarze


    To zdjęcie z okolic ńowego Roku kiedy kupiłam pierwszy i cena jest na ten moment nieaktualna;za dwa kalendarze zapłaciłam caaałe £1.98 :] Wzięłam oba jakie były.
    Na Ebay grabnęłam to,


    przy porannych zakupach natomiast bardzo zdziwiona napotkałam to


    Oczywiście musiałam wziąć kilka paczek :]

    Na sam koniec mega super hiper fajna rzecz czyli Bellowy top z BD1. Moj nie jest kremowy jak jej ale koloru węgla ( chyba grafitowy?!) .Kupiłam go tanio,łatwo i bez walki od jednej z dziewczyn w Fejsbook'owej Szafie Belli w której sie udzielam.Ofkors z USA.Jest fantastyczny! uwielbiam ciuchy z American Eagle i napewno zapoluję jeszcze na jakis w innym kolorze.




    Sympatyczna kartka od Stacy :] 
    Sowy FOREVER :]


    Tym oto akcentem zakończę i nie pokażę jednak wszystkiego bo będzie dużo za długo.Kupiłam w międzyczasie na Ebay kurtkę orygnalna Sherpa Rubbish jacket te od sceny z Vanem. Jest nie do końca identyczna bo moja jest czarna a nie brązowa i jest zapinana na suwak a nie na guzki.Ale jest oryginałem od Nordstrom sprzedawanym w 2008 roku i bardzo trudnym do zdobycia.Na Ebay czasem pojawiaja sie wariacj e w kratkę itp ale jednolitej jeszcze nie widzialam.Mam nadzieję że się zmieszczę bo to Junior S.
    Tak czy owak paczka idzie do mnie z Niemiec DHL'em i po 10 dniach od chwili nadania dopiero dotarła do UK a status pokazuje 60% postepu.ńie wiem kiedy doczekam się 100% ale to chyba moja najdłużej idąca paczka.Juz z USA dostałabym  zwykła lotniczą.W związku z powyższym zakupem będę sprzedawała swoją brązową replikę.Ale pewnie nikt nie jest zainteresowany,prawda?

    |Wrócę niebawem.
    Na mojej diecie ubyło mi 3 kilo i jutro kolejne ważenie - trzymajcie kciuki!!
    Podoba sie Wam nowy wygląd bloga? Mam tez layout na fejsie :)
    To ja spadam.

    Brak komentarzy: