JellyPages.com

niedziela, 24 lutego 2013

Billabong Hannah jacket

Przyszła do mnie w piatek,kiedy obudziłam sie juz na mnie czekała dlatego proszę mi wybaczyć te piżamę.
Kurtka jest nowa jeszcze z metkami rozmiar M.Nie jest to pierwsza edycja tylko release bez łatki,przeszyc i zatrzasków na wierzchniej warstwie kołnierza jak juz pisałam wczesniej.Ale jest REWELACYJNA!!!!! niech żyje Coolspotters :]

Oraz jestem wdzięczna Lauren od której te cuda przyleciały <3




Wszystko jest nowe,nienoszone i zapłaciłam za to dokładnie tle samo ile ona za to zapłaciła w sklepie- to się nazywa uczciwa cena :] Bardzo lubie Coolspotters bo mozna tam znależć rzeczy których na Ebay nie znajdzie sie nigdzie,ceny sa duzo lepsze a dziewczyny bardzo,bardzo sympatyczne i pomocne. Mozna sie tam odnaleźć jesli chodzi o jakiegokowilek celebrytę czy film więc jeżeli ktos ma wątpliwości to zajrzyjcie i przekonajcie się sami.
Na koniec powiem tylko,że znalazłam na Gumtree jedna rzecz której szukam od jakiegos czasu bezskutecznie i trzymam kciuki żeby ta osoba z ogłoszenia jeszcze to miała.
A najpóźniej 11 marca czyli w dniu premiery dostane poczta to;


Wszystkie pięć filmów na Blue ray w tym przedłużona wersja BD1 o ile mi wiadomo.Znalzałam je tam gdzie nie spodziewałam się szukać i tylko dzięki Pluszowemu kupiłam to w tak rewelacyjnej cenie.Jak tylko dotrze urządzam sobie swój własny maraton i oglądam wszystkie po kolei ( Pluszowy juz lojalnie uprzedzony o swoim w tym uczestnictwie :P).

Od długiego już czasu czeka wpis nie zmierzchowy i sie chyba nie doczeka,hahahaahah.
dzieki za wciąz rosnącą liczbę wyswietleń:]

2 komentarze:

Unknown pisze...

Fajne zdobycze :D
też się noszę z zamiarem maratonu "Zmierzchowego", tylko czasu brak :D

Mono pisze...

Ja ogromnie żałuję, że nie poszłam na maraton zmierzchowy jak grali w kinie przy okazji BD2. Teraz już nie będę miała takiej okazji, a w domu to nie to samo :|

Wilczek z bransoletki jest drewniany? Byłoby idealnie książkowo! :D

Kurtka świetna!