JellyPages.com

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Alice!

Alice ma w sadze bardzo fajne ciuchy i wprawde mowiac mam dobre kilka rzeczy z jej garderoby ( mam nadzieje powoli pokazac wszystko co mam a do tej pory nie dodalam - TROCHE tego jest :3 )
Na pierwszy ogien ida kurtki,dwie tak za jednym zamachem.Jedna z Twilight ( kultowa!!! ) druga z Eclipse.Obie piekne!
Zaczne od tej z Eclipse,mowa o kurtce Hurley ze scen w ktorych Cullenowie na przemian strzegli domu Belli i Charliego;



Zawsze sie dziwie jakim cudem ludzie sa w stanie rozpoznac niektore z tych ciuchow,przeciez dopiero porownujac jakis guzik czy kieszen mozna zobaczyc - nieraz z trudem - ze to ta sama rzecz.Na tych zdjeciach nic nie widac! A jednak :)

Hurley Winchester Women's Peacoat



Na zdjeciu z mojego telefonu ( starego zreszta ) wyglada jakby byla wyplowiala,jest absolutnie w porzadku i niczego jej nie brakuje.Kurtka Alice jest chyba flauszowa tlumaczac z polskiego,moja jest z czegos jakby dresowego.Jedna  najczesciej noszonych Zmierzchowych rzeczy jakie mam! 

Druga kurtka to klasyk z Twilight,pamietam jak bardzo wszyscy ( lacznie ze mna ) chcieli ja miec!
Zdarzaja sie na Ebay gdyby ktos byl ciekaw,wystarczy sobie od czasu do czasu zajrzec.
Kurtke widzimy na Alice kilkakrotnie; zaklada ja na siebie w scenach w garazu,kiedy Cullenowie obmyslaja strategie wyprowadzenia w pole james'a,tuz przed tym,jak  pada slynne :" I'll go with Bella.Jasper and i will drive her south"


.Ma ja na sobie nadal w czasie podrozy do Phoenix,w hotelowych scenach kiedy ma wizje ( Mirrors.It's a room of mirrors )



,w hotelowym foyer kiedy sie wymeldowuja a Bella uckieka by spotkac sie z James'em 



oraz w scenach kiedy ukaszona Bella wije sie w agonii a Alice Jasper i Emmet wyrywaja deski z poldogi by spopielic rozczlonkowane cialo James'a.


Converse One Star Jacket




Duzo zdjec :) Ale chyba nikt nie narzeka,prawda?

1 komentarz:

Urszula Macioł-Kaźmierczak pisze...

Świetne zdobycze-zazdroszczę okrutnie:)